برچسب امنیتی

کاربرد برچسب های امنیتی

برچسب های امنیتی نوعی از برچسب می باشند که جهت افزایش امنیت کالا بکار برده می شوند و امروزه خیلی از افراد از این برچسب ها استفاده می کنند.

هر یک از تولید کنندگان به جهت ضمانت کالای تولید شده توسط خود، با استفاده از برچسب و لیبل امنیتی مسیر های ورودی کالا و قطعاتی که احتمال دستکاری آن توسط مصرف کننده وجود دارد را پلمپ می کند،بهتر است بدانید که  برچسب های امنیتی گوناگونی موجود می باشد که مورد استفاده ی آن ها نیز با توجه به کالا و قطعات و میزان اهمیت و ظرافت دستگاه های مختلف متفاوت است.

لیبل های امنیتی به گونه ای روی دستگاه ها بکار میروند که در صورت هرگونه دستکاری روی دستگاه یا قطعه مورد نظر اثراتی به مانند کنده شدن روی آنها باقی خواهد ماند و همین امر باعث آگاه شدن ما از دست بردن در قطعه مورد نظر می شود .

برچسب امنیتی

روی هر قطعه ای از یک نوع لیبل استفاده میشود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت : با توجه به میزان حساسیت هایی که هر قطعه دارد و با توجه به میزان هزینه های سنگین مادی که ممکن است با هرگونه دستکاری روی آنها بر جای ماند لیبل های متفاوتی با درجه بندی های متفاوت تولید شده اند ، از همین رو هر برچسب امنیتی  برای کالایی متفاوت در نظر گرفته شده است.

بعنوان مثال لیبل امنیتی و ضمانتی که روی یک دستگاه تلویزیون ال سی دی بکار میرود به مراتب با نوع لیبل بکار رفته روی یک قطعه فلاپی درایو از نظر بار مالی و… که میتواند برای تولید کننده داشته باشد متفاوت می باشد .

برچسب و لیبل امنیتی در کدام قسمت دستگاه ها بکار میروند ؟

کالا ها و دستگاه هایی که توسط تولیدکنندگان مورد ضمانت قرار میگیرند لیبل های امنیتی را در مسیر بازگشایی دستگاه قرار میدهند تا از هرگونه دست بردن در دستگاه مربوطه جلوگیری شود . لیبل اموال ، لیبل مولتی لایر ، لیبل اثر گذار ، لیبل بی اثر ، برچسب های خرد شونده ، برچسب اسکرچ ، از نمونه هایی هستند که در امر پلمپ و یا بعنوان برچسب های امنیتی کاربرد داشته باشند .

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.