برچسب وید

برچسب وید

برچسب وید به  گروهی از برچسبهای پلمپ  گفته می شود که امکان جعل  یا کپی برداری از آن وجود نداشته و یا بسیار محدود باشد. این برچسبها رانمیتوان ازروی سطحی که به آن چسبیده به صورت سالم جدا کرد.( تخریب برچسب در هنگام دستکاری شدن و یا جداسازی)

برچسب VOID اثر گذار

این برچسبها پس از نصب بر روی سطح مورد نظر در صورت جدا شدن از سطح کلمه VOID یا OPENVOID را بر روی سطح نشان میدهند.

در این نوع برچسبها می توان  علاوه بر لایه مخفی امنیتی  آن نوعی خطوط یالاین امنیتی در روی آن چاپ کرد  که  سری بودن خطوط نشانه عدم دستکاری شدن لیبل میباشد.

برچسب وید

این برچسب دارای رنگهای متفاوت نقر ه ای – ابی – زرد – سفید – سبز – قرمز – مشکی و نارنجی  می باشند.

برچسب وید 2

 

برچسب VOID بدون اثر ( برچسب NT )

طول های استاندارد : ۳.۱۱ و ۵*۱۶ سانتی متر )

انواع مصارف از جمله پاکت نامه های حساس ، کارتن ها و جعبه ها ، جعبه های پلاستیکی شیشه ای و فلزی و کاربرد در صنایع کامپوتر و انفورماتیک

در صورت بروز دستکاری و تلاش برای بلند کردن پلمپ پیغام مخفی Void  Open بر سطح لیبل ظاهر می شود و به هیچ وجه امکان پلمپ کردن مجدد وجود ندارد .

در اثر دستکاری توسط حرارت ، لیبل پس از بلند شدن ، کاملاً قدرت چسبندگی خود را از دست می دهد و امکان پلمپ کردن مجدد آن وجود ندارد .

برای تیراژهای بالای ۱۰/۰۰۰ عدد ،  می توان برای بالا بردن درجه ایمنی پلمپ ، سه برش امنیتی در اطراف و مرکز پلمپ قرار داد . بدین ترتیب در صورت تلاش برای بلند کردن پلمپ ، علاوه بر ظاهر شدن پیغام مخفی ، لیبل از محل برش ها پاره می شود .

لطفاً دقت شود محل نصب لیبل هرگز نباید چرب و روغنی باشد .

کاربردی بر سطوح چند بار مصرف ( فلز ، شیشه ، پلاستیک ، چوب و …. )

برچسب وید بدون اثر    برچسب وید بدون اثر 2     برچسب وید بدون اثر 3

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.