جدید ترین برچسب های امنیتی در فراگرصنعت

برچسب های امنیتی

شرکت فراگرصنعت که یکی از شرکت های تولید کننده انواع برچسب امنیتی و برچسب صنعتی است قادر به تولید برچسب های امنیتی در انواع مختلف است.

سرعت و زمان تولید مناسب همراه با کیفیت بالا از دیگر اهداف این مجموعه می باشد.

برچسب های امنیتی انواع گوناگونی دارند که در این مقاله ما توضیحی مختصر در رابطه با چند نوع برچسب به شما ارائه خواهیم داد.

برچسب وید

برچسب وید برای گارانتی محصول مورد استفاده قرار میگیرد و در رنگهای مختلف در دو نوع اثر گذار و بدون اثر تولید می شود.

برچسب وید به راحتی از روی محصول برداشته نمی شود. با تلاش برای کندن برچسب کلمه وید بر روی محصول باقی مانده و مشخص می شود که برچسب دستکاری شده است.

جدید ترین برچسب های امنیتی در فراگرصنعت

برچسب خرد شونده

لیبل خردشونده از جنسی مشابه آهک و گچ می باشد و با توجه به حالت شکننده و خردشونده خود برای مصارف امنیتی کاربرد دارد و به دلیل جنس بسیار نازک آن معمولا برای گارانتی محصولات الکترونیکی، اموال، پلمپ نمودن انواع بسته بندی و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.از ویژگی های این نوع برچسب می توان به امنیتی بودن، مقاومت چاپ مناسب، عدم استفاده مجدد از لیبل، خردشوندگی و… اشاره کرد.

 

برچسب پلمپ

با استفاده از برچسب پلمپ عبارات و جملات غیر از کلمه VOID را بر روی کالای مورد نظر نشان می دهد.

این عبارات و کلمات می تواند لوگو و یا هر کلمه و یا جمله ای که مورد نظر شماست باشد که به صورت اختصاصی تولید می شود.

 

برچسب اسکرچ

اسکرچ نوعی پوشش امنیتی می باشد که جهت پوشانیدن شماره رمز و کد استفاده می شود و چاپ هرگونه کارتی که دارای اطلاعات متغیر می باشد شامل عدد یا به حروف یا بارکد به همراه چاپ پوشش امنیتی اسکرچ که براحتی قابل خراش بوده و به دلیل پوشش بالایی که دارد حتی با تابیدن نور شدید از پشت آن رمز آن قابل رویت نخواهد بود

 

البته برچسب های امنیتی انواع دیگری نیز دارند.شما باید باید توجه به نیاز خود و راهنمایی مشاوران ما برچسب مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.