انواع برچسب وید

برچسب وید

برچسب وید نوعی برچسب گارانتی است که بر روی محصولات یا کالاها چسبانده می شود و افراد با استفاده از این برچسب ها محصولات خود را پلمپ می کنند  و از برند خود حفاظت می کنند.

در صورت استفاده از برچسب وید فرد می تواند دستکاری را  باز شدن برچسب را بطور کامل بفهمد و با این کار جعل و تقلب کاهش می یابد.

برچسب وید انواع مختلفی دارد که در این مقاله در این باره با شما صحبت خواهیم کرد.

انواع برچسب وید

 

  • برچسب وید ( برچسب VOID) شطرنجی

این نوع لیبل VOID هنگام جدا شدن برچسب از روی محصول به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی خواهد ماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد می باشد .

  • برچسب وید ( برچسب VOID) نقره ای

در صورت استفاده از برچسب نقره ای وید پس از کندن از روی محصول کلمه ی VOID با رنگ نقره ای و به زبان انگلیسی بر روی محصول درج می گردد .

  • برچسب وید ( برچسب VOID) قرمز

این نوع لیبل علاوه بر اینکه کلمه VOID روی محصول باقی میماند ، مقداری از لیبل نیز به صورت لایه لایه قرمز رنگ بر روی محصول باقی می ماند .

  • برچسب وید ( برچسب VOID) زرد

این نوع لیبل علاوه بر اینکه کلمه VOID روی محصول باقی میماند ، مقداری از لیبل نیز به صورت لایه لایه زرد رنگ بر روی محصول باقی می ماند .

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.