برچسب های اسکرچ

برچسب اسکرچ

برچسب اسکرچ که به پوشش امنیتی نیز معروف است نوعی برچسب امنیتی است که موارد استفاده بسیاری دارد.
امروزه تقلب و جعل بسیار زیاد شده است و اغلب تولید کنندگان نگران این موضوع هستند و به دنبال راهی برای رفع این مشکل هستند. بهترین راه جلوگیری از جعل و تقلب استفاده از برچسب های امنیتی است .

برچسب اسکرچ از ترکیب مواد خاصی تشکیل شده است و مزایای بسیاری دارد.
این برچسب ها با خراش ناخن و یا وسیله دیگر به راحتی از بین می روند.
بهتر است بدانید که مطالب زیر اسکرچ حتی با تابیدن نور شدید نیز قابل دیدن نمی باشند.

موارد استفاده برچسب اسکرچ

استفاده از برچسب اسکرچ بر روی کارت های شارژ تلفن همراه، کارت های قرعه کشی و به طور کلی مواردی که به صورت شیت می باشد امری متداول است ولیکن استفاده از این پوشش بر روی لیبل(برچسب) به صورت رول و با هزینه پایین به سختی امکان پذیر می باشد.
کارت اسکرچ کاربردهای متفاوتی از قبیل کارت اینترنت ، کارت شارژ ، کارت قرعه کشی ، کارت اطمینان محصول و … را دارا می باشد. دلایل بسیار متنوعی باعث استفاده از کارت‌های مقوایی می‌شوند. از قیمت مناسب گرفته تا مباحث زیست‌محیطی و حتی قابلیت‌های ویژه.

برچسب های اسکرچ

از برچسب اسکرچ در کجا استفاده می شود؟

اسکرچ نوعی پوشش امنیتی می باشد که جهت پوشانیدن شماره رمز و کد استفاده می شود و چاپ هرگونه کارتی که دارای اطلاعات متغیر می باشد شامل عدد یا به حروف یا بارکد به همراه چاپ پوشش امنیتی اسکرچ که براحتی قابل خراش بوده و به دلیل پوشش بالایی که دارد حتی با تابیدن نور شدید از پشت آن رمز آن قابل رویت نخواهد بود.

موارد استفاده اسکرچ در کارتهای زیر می باشد:
• کارت گارانتی
• کارت تلفن
• کارت اینترنت
• کارت قرعه کشی
• کارت اشتراک
• هر نوع کارت رمزدا

شرکت فراگرصنعت تولید کننده انواع برچسب وید و برچسب امنیتی است که با تماس با ما می توانید برچسب مورد نظرتان را سفارش دهید.
همچنین می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.