برچسب خرد شونده

برچسب خرد شونده

این برچسبها (برچسب خردشونده) در هنگام جداسازی به صورت نقطه ای خرد و تکه تکه می شوند .امکان درج اطلاعات متغیر بر روی این برچسبها وجود دارد.

کاربرد برچسب خرد شونده

از این لیبل به دلیل حساسیت امنیتی بالا بر روی قطعات کوچک و حساس که نباید مورد دستکاری قرار بگیرند استفاده میشود در صورت جداسازی آن از سطح کار بصورت تکه های کوچک میشکند و خرد می شود. برچسب خرد شونده مقاومت فیزیکی بسیار کمی داشته و بعد از چسباندن بسیار شکننده می شود. این لیبل به رنگ سفید مات میباشد و چسبندگی بالایی دارد.

لیبل خردشونده یا برچسب خردشونده یا لیبل امنیتی (Security Label)

لیبل خردشونده از جنسی مشابه آهک و گچ می باشد و با توجه به حالت شکننده و خردشونده خود برای مصارف امنیتی کاربرد دارد و به دلیل جنس بسیار نازک آن معمولا برای گارانتی محصولات الکترونیکی، اموال، پلمپ نمودن انواع بسته بندی و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.از ویژگی های این نوع برچسب می توان به امنیتی بودن، مقاومت چاپ مناسب، عدم استفاده مجدد از لیبل، خردشوندگی و… اشاره کرد.برای چاپ روی لیبل خردشونده از ریبون رزین یا سوپر رزین با کیفیت بالا استفاده می شود.

لیبل امنیتی خرد شونده برچسب خرد شونده

لیبل گچی با چسبندگی مطلوب و چاپ پذیری مناسب برای گارانتی ، پلمپ و اموال گردانی کاربرد ویژه ای دارد .این لیبل پس از الصاق به راحتی از کالا جدا نشده و در هنگام جدا شدن خرد شده و اثرگزاری خوبی روی محصول دارد.

برچسب خرد شونده

مشخصات فنی

دارای خصوصیات نوشتاری مناسب چسبندگی مناسب بروی شیشه ، کاغذ ، فلز ، پلاستیک و … چسبندگی مقاوم در برابر حرارت چاپگر های رومیزی ریبون پیشنهادی : وکس | وکس رزین   برچسب خردشونده که به نام لیبل گچی یا لیبل خرد شونده نیز شهرت دارد و برچسب لایه شونده نوعی از لیبل امنیتی (برچسب امنیتی) می باشند.

برچسب گچی و لیبل لایه شونده در صورت جدا شدن  از روی اموال کاملا مخدوش شده و کاربر به هیچ عنوان نمی تواند لیبل را به طور سالم از سطح اموال جدا کند.از لیبل لایه شونده و لیبل خردشونده در فرآیند جمع آوری اموال  و اموال گردانی نیز استفاده می گردد.

این نوع برچسب مقاومت خوبی در برابر گرما و نورخورشید از خود نشان میدهد.رنگ این نوع لیبل ها سفید مات بوده و از چسبندگی بالایی برخوردار هستند. بدون اثر NT از چسب های مخصوص ساخته شده و در فضاهای بازیاسرپوشیده قابل استفاده است. این لیبل ها در برابر گرما و سرما و روشهای معمول تقلب روی لیبل هامثل گرم کردن یا گاز فرئون بر این لیبل ها کارگر نیست و باز کردن لیبل منجر به ظاهر شدن پیغام مخفی می شودکه نشانگر باز کردن لیبل می باشد.

برچسب خرد شونده 1

مواد معمول مصرف

پاکت نامه های حساس، کارتن ها و جعبه ها ، جعبه های پلاستیکی و شیشه ای،غذا، دارو،و ماشین اثر گذار (هولوگرام) – غیر قابل انتقال از روی کالایی به کالای دیگر حتی با استفاده از روشهایی همچون حرارت، بخار و… – حساسیت بالا و مخدوش شدن در صورت دستکاری – مقاومت در برابر حرارت برای کالاهایی که در معرض حرارت می‌باشند. – غیر قابل کپی برداری و تکثیر مجدد توسط سایر تولید کنندگان – دارا بودن ظاهری بسیار زیبا و شکیل – قابلیت تولید در اندازه‌ها و طرح های گوناگون – قابلیت استفاده و نصب بر روی انواع کالا

در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم

پلمپ پیچ های موبایل پلمپ پیچ های قطعات کامپیوتر و الکترونیکی لیبل گارانتی قطعات ریز و کوچک لیبل گارانتی رم موبایل برچسب ضمانت قطعات الکترونیکی حساس لیبل گارانتی باطری موبایل لیبل پلمپ کمکی نامه های خیلی محرمانه و …

موارد مصرف

صنایع نساجی ، پوشاک ، لوازم التحریر ، بسته بندی مواد غذایی و خوشکبار ،کتابخانه ،آرایشی و بهداشتی ،لوازم خانگی ، الکترونیک و …   شرکت فراگرصنعت قادر به تولید برچسب خردشونده با قابلیت چسبندگی مورد نظر شما میباشد.