معرفی انواع برچسب void

انواع برچسب void را بشناسید

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز جعل و تقلب افزایش یافته و کالاهای تقلبی داخل بازار شده است. به همین منظور برای حفظ امنیت کالا و محصولات امروزه از برچسب وید استفاده می شود.

با استفاده از این برچسب می توانید کالاهای خود را پلمپ کنید و از دستکاری آن جلوگیری کنید.
با برداشتن برچسب عبارت void بر روی محصول باقی می ماند و به این ترتیب فرد متوجه می شود که کالا دستکاری شده است.
برچسب های وید دارای چسبندگی بالایی هستند و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. همچنین این برچسب ها در برابر کشیدگی نیز مقاوم بوده و آسیب نمی بینند.در این مقاله قصد دارم انوع برچسب وید را برای شما توضیح دهیم.

برچسب void دو نوع دارد :

معرفی انواع برچسب void

برچسب وید زرد

با استفاده از این نوع برچسب VOID بعد از اینکه از محصول جدا شود کلمه VOID روی محصول باقی می ماند. همچنین مقداری از لیبل به صورت لایه زرد بر روی محصول باقی خواهد ماند.

برچسب void شطرنجی

این نوع برچسب بعد از جدا شدن از روی محصول به صورت شطرنجی جدا می شود و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی خواهد ماند.و دیگر برچسب قابل استفاده نمی باشد.

برچسب وید قرمز

در صورتی که از این برچسب استفاده کنید بعد از کندن برچسب از روی محصول علاوه بر اینکه کلمه VOID بر روی محصول باقی می ماند، مقداری از لیبل نیز به صورت لایه قرمز بر روی محصول باقی خواهد ماند.

برچسب void نقره ای

اگر از برچسب VOID نقره ای استفاده کنید، بعد از کندن از روی محصول کلمه ی VOID به رنگ نقره ای و به زبان انگلیسی بر روی محصول باقی خواهد ماند.

برچسب های وید کاربردهای بسیاری دارند که با توجه به نیاز خود می توانید برچسب مورد نظر خود را به فراگرصنعت سفارش داده و در مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید.

شرکت فراگرصنعت انواع برچسب وید را در رنگهای مختلف تولید و عرضه می کند.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.