برچسب وید

برچسب وید

برچسب وید کی از برچسب هایی است که امروزه کاربردهای زیادی دارد. این برچسب ها به برچسب گارانتی نیز معروف است و برای مصارف امنیتی از این برچسب ها استفاده می شود.

برچسب void ، همانطور که میدانید در زمینه گارانتی محصولات مختلف از این برچسب ها بسیار استفاده می شود و با در نظر داشتن مقاومت بالای آنها از نظر کشیدگی و همچنین تحمل درجه حرارت ، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است .

در واقع می توان گفت استفاده از برچسب وید یکی از بهترین راه های پلمپ محصول است.

اگر برچسب وید دستکاری و یا کنده شود به راحتی قابل تشخیص است و فرد می تواند از این نظر اطمینان حاصل کند.

برچسب وید

انواع برچسب وید

برچسب وید به دو نوع  زیر تقسیم می شود:

برچسب وید اثر گذار

برچسب وید بدون اثر

  • برچسب وید شطرنجی

این نوع برچسب بعد از جدا شدن از روی محصول به صورت شطرنجی جدا می شود و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی خواهد ماند و دیگر برچسب قابل استفاده نمی باشد.

  • برچسب وید نقره ای

اگر از برچسب VOID نقره ای استفاده کنید، بعد از  کندن از روی محصول کلمه ی VOID به رنگ نقره ای و به زبان انگلیسی بر روی محصول باقی خواهد ماند.

  • برچسب وید قرمز

در صورتی که از این برچسب استفاده کنید بعد از کندن برچسب از روی محصول علاوه بر اینکه کلمه VOID بر روی محصول باقی می ماند، مقداری از لیبل نیز به صورت لایه قرمز بر روی محصول باقی خواهد ماند.

  • برچسب وید زرد

با استفاده از این نوع برچسب VOID بعد از اینکه از محصول جدا شود کلمه وید یا void روی محصول باقی می ماند. همچنین مقداری از لیبل به صورت لایه زرد بر روی محصول باقی خواهد ماند.

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.