هولوگرام سه بعدی

آشنایی با هولوگرام سه بعدی

هولوگرام سه بعدی

بعد از ایجاد برند نیاز است که جهت رشد آن تلاش کرد. همچنین باید جهت حفظ آن برند تمام تلاش خود را انجام داد. برای حفظ برند خود نیاز است کارهایی نظیر ثبت برند و استفاده از هولوگرام سه بعدی انجام شود.

در این مقاله ما در رابطه با هولوگرام سه بعدی با شما صحبت خواهیم کرد.

هولوگرافی گام دیگری از عکس برداری و فیلم های سنتی می باشد و حالت سه بعدی آن امکان نمایش های محصولات را فراهم می کند .هولوگرام سه بعدی محصولات ،اجسام وتصاویر متحرک سه بعدی را نمایش میدهد و به اجسام واقعی این امکان را میدهد که در فضا شناور باشند .هولوگرام های سه بعدی بر خلاف فیلم های رایج از همه جهات قابل دیدن به شکلی که با حرکت بیننده به تمام جهات هولوگرام یک تصویر واقعی از جسم تشکیل و مشاهده میشود .

حفاظت از محصولاتتان در برابر محصولات تقلبی با هولوگرام سه بعدی 

محصولات تقلبی هرگونه محصولاتی هستند که بدون اجازه خود شرکت، با نام شرکت شما ساخته و فروخته میشوند. تولید محصولات تقلبی سبب تحلیل رفتن سود هر نوع تجارت می گردند . لذا باید اطمینان خاطر حاصل نمایید که محصولات شما شامل مشخصه های امنیتی جهت منع هر نوع کلاهبرداری است.

هولوگرام سه بعدی

استفاده از هولوگرام های سه بعدی یکی از راههای مقرون به صرفه جهت محافظت از محصولات است. کپی برداری از این هولوگرام های سه بعدی تقریبا غیر ممکن است چرا که هر هولوگرام از یک هولوگرام نمونه واحد ساخته شده است که تولید آن مستلزم تجهیزات گزافی می باشد

همچنین این هولوگرام ها به صورت جعلی، مشخص هستند . بنابراین زمانی که محصولی نشان هولوگرام سه بعدی داشته باشد، امکان کلاهبرداری و جعل آن کاهش می یابد.

شرکت فراگرصنعتتولیدکننده اختصاصیبرچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی

می باشد . اگر در این زمینه میخواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.