کاربردهای برچسب صدفی

برچسب صدفی

برچسب صدفی از ماده اولیه پلی پروپیلن (پلاستیک) تولید می شود.برچسب های صدفی نوعی از برچسب های پشت چسب دار است که در مقابل کشیدگی و پارگی مقاوم است.در این مقاله قصد داریم در خصوص کاربردهای برچسب صدفی با شما صحبت کنیم.

بهتر است بدانید که برچسب های صدفی در برابر عوامل محیطی نسبت به برچسب های کاغذی سازگار تر هستند.

همچنین در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

این نوع برچسب ها در بخشهای مختلفی مانند: لوازم خودرو ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی و موادغذایی و انواع شوینده ها کاربرد بسزایی دارند.

لیبلهای PVC ( صدفی ) انواع متفاوتی دارد و از لحاظ رویه، لیبل به صورت مات و یا براق عرضه میگردد. از نظر چسبندگی می توان این نوع لیبل را به دودسته ی کم چسب ( آکرونال ) و پرچسب ( هاتملت ) طبقه بندی کرد.

برچسب PVC باچسب آکرونال اکثرا برای مصارف پزشکی، آزمایشگاهی و بخصوص در مراکز انتقال خون کاربرد ویژه ای دارند زیرا در دماهای پایین تر از ۴۰ – درجه سانتی گراد بدون تنزل کیفیت قابل استفاده می باشند وهمچنین قابلیت تعویض مکان برچسب بدون جاگذاری اثر چسب را دارند و با دارا بودن پایداری مناسب، مخصوص لوله های آزمایش هستند.

کاربردهای برچسب صدفی

همچنین عمده مصارف این نوع از لیبل ها برای صنایع پتروشیمی، رنگسازی ، بسته بندی، خودروسازی ( صدفی همراه با تیغ از پشت روی مومی ) و مواردی که لیبل به همراه محصول در محیطی گرم یا سرد و یا مرطوب قرارمیگیرد؛ می باشد.

 

برچسب صدفی حرارتی

این نوع برچسب، برچسب صدفی ای است که هم خاصیت متریال Pvc  را داشته وهم خاصیت متریال حرارتی؛ یعنی دربرابر پاره شدن و رطوبت مقاوم است واینکه از طریق حرارت دستگاه لیبل پرینتر چاپ گرفته می شود .

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم