برچسب امنیتی هولوگرام

برچسب امنیتی هولوگرام


برچسب امنیتی هولوگرام

برچسب امنیتی هولوگرام چیست ؟

برچسب امنیتی هولوگرام بهترین راه برای ایجاد و ثبات امنیت است و مانع مناسبی برای کارهای ناسالمی مثل ، کپی کردن از برند و ساخت محصولات تقلبی می باشد .

از ویژگی های مهم هولوگرام این است که به سختی جعل می شود . به همین دلیل یکی از مهمترین راهای حفظ اسناد و مکتوبات سری می باشد. بخاطر این که نمونه های قبلی آن به هیچ عنوان کپی یا قابل چاپ شدن نبودند و با شیوه های بسیار سخت در موقعیت های دشوار در آزمایشگاههای خاص و با بهره گیری از افراد حرفه ای بوجود می آمد .

هولوگرام بصورت بی شماری به عنوان یکی از مهمترین وسایل برای ایجاد امنیت اسناد و برنامه امنیتی در کارهای تجاری و دولتی بشمار می رود.

هولوگرام در در سند ها، اوراق، پول و کارت شناسایی افراد وجود دارد، توانایی مهم هولوگرام که باعث جلوگیری از جعل آن می شود این است که توانایی رویت و غیرقابل رویت کردن اطلاعات و عکس ها را دارا می باشد.

هولوگرام در مقابل کپی بردای کاملا محافظت شده است و در برابر شیوه های متداول کپی برداری از طریق دستگاه های اسکنر و فتوکپی مقاوم است. هولوگرام را نمی توان از کالایی به کالای دیگر انتقال داد. حتی با شیوه هایی همچون انتقال حرارت، بخار و … هولوگرام از حساسیت بالایی برخوردار است و قابل دستکاری و خراب شدنی نیست.

برچسب امنیتی هولوگرام

تعریف بهتر و کامل تر برچسب امنیتی هولوگرام

هولوگرام همان برچسب های امنیتی و فوق امنیتی، یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می‌ شود و دارای جلوه‌ های بصری منحصر به فرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌ های مختلف میباشد.

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده سیستم های کامپیوتری مدرن با استفاده از نرم افزار و سخت افزار و ابزار میکرولیتوگرافیک هولوگرام هایی با دقت، ظرافت و پیچیدگی بسیار بالا ایجاد نمایند که همین امر کپی برداری و تکثیر غیر مجاز از آن را در هر کجا غیرممکن ساخته است لذا وجود هولوگرام بر روی کالا بهترین ضامن برای اصالت محصول بوده و مصرف کننده با دیدن هولوگرام شرکت تولید کننده بر روی کالا، با خیال آسوده اقدام به خرید می‌ نماید. گذشته بر ایجاد امنیت،هولوگرام دارای جلوه زیبایی میباشد.

 

اگر نیاز به مشاوره برای تولید هولوگرام و سفارش هولوگرام امنیتی دارید ، همین حالا با فراگرصنعت تماس بگیرید