برچسب وید ( برچسب VOID) بدون اثر

پلمپ درب

برچسب هایی هستند که در هنگام جدا شدن از سطح اثر کلمه void را در خود لیبل اشکار میسازند و اثری روی سطح زیرین باقی نمیگذارند.

برچسب VOID معمولا در جاهایی استفاده میشود که به دفعات نیاز به باز و بسته شدن و پلمپ شدن دارند مانند:

گاوصندوق ها , بانک ها, حراست ها, دانشگاه ها , صنایع خودرو سازی , صنایع پتروشیمی , پلمپ کامپیوتر و لپ تاپ و …

    توضیح کامل : این لیبل دارای چسب بسیار قوی است که هنگام کنده شدن از روی سطح باطل می شود ولی نوشته ای یا عباراتی از خود بر روی سطح زیرین بجا نمیگذارند یعنی اثر باز شدن لیبل داخل خود لیبل مشخص میگردد. تفاوت اصلی این لیبل با انواع دیگر ، این است که به جز عبارات مشخص شده در داخل لیبل علامتی روی محصول از خود به جای نمیگذارد. • انواع مصارف آن عبارتند از پاکت نامه های حساس کارتن ها جعبه ها جعبه های پلاستیکی شیشه ای جعبه های فلزی کاربرد در صنایع کامپیوتر و انفورماتیک سطوح محل استفاده لیبل امنیتی و برچسب امنیتی بدون اثر بر سطح زیرین NT فلز، پولیش خورده یا رنگ خورده و یا کُرم دار سطوح پلاستیکی سخت یا نرم شیشه سطوح لمینت شده کارتن یا فیبر صفحه‌های پلاستیکی که با اکریل ساخته شده است. چوب، تخته سه لایی سطوح پلاستیکی که چرب نباشد.

مجموعه ی فراگر صنعت در این زمینه خدمات لازم را به شما ارائه خواهد داد.
اگر نظری یا پیشنهادی دارید و با نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.
با انجام مشاوره های فنی قبل از انتخاب بر چسب وید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و شاهد بهترین نتیجه در این خصوص باشید.
شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی بر چسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع بر چسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
برای تماس با مشاورین ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۸۵۷۱۱۹۸ | ۰۹۱۲۲۰۷۴۴۷۳ | ۸۸۳۱۷۹۰۱ | ۸۸۸۴۰۲۱۴