هولوگرام پروجکتور پرتابل

هولوگرام پروجکتور پرتابل


هولوگرام پروجکتور پرتابل

هولوگرام پروجکتور پرتابل

روز به روز به کاربرد های هولوگرافی افزوده می شود. که در این بین پیشرو بودن تکنولوژی های هولوگرام و سه بعدی غیر قابل اغماض است. کمپانی های معتبر و بزرگ در رقابت برای نزدیک تر شدن به واقعیت سه بعدی با هزینه کم تر و تجهیزات کم تر هستند که تا حد زیادی موفق شده اند.

HolHo Smart یکی از این ابزار های پرتابل است که برای سه بعدی کردن تصاویر موبایل ها و تبلت ها ایجاد شده است. HolHo Smart، هولوگرام جادویی رادر ابزار جدیدی ارائه می کند که می تواند برای همه قابل دسترسی باشد. این دستگاه قابلیت این را به یک موبایل یا یک تبلت می دهد که به یک هولوگرام پروجکتور سه بعدی تبدیل شود.

در واقع سه نسخه برای موبایل های هوشمند، تبلت های ۷ اینچ و ۱۰ اینچ را ارائه کرده است که این ابزار ها را پشتیبانی می کند. HolHo به صورت ۴وجهی، سه وجهی و زِد تولید شده است. که با توجهبه ابزار و کاربرد انتخاب می شوند.

این ابزار که نسبتا مقرون به صرفه است و به راحتی فابل حمل است را می توان برای اهداف مختلف به کاربرد. مثلا به عنوان گجت تجاری یا ابزار نمایشی پرتابل و یا حتی بخشی از مبلمان در طراحی داخلی منزل .

اختراع جدید

برای طرفداران داستان‌های علمی تخیلی دستگاهی که یک شیء مجازی را در فضای سه‌بعدی روی هوا نشان دهد، یکی از گام‌های مهم برای رسیدن به ابزاری است که در فیلم جنگ ستارگان وجود داشت و با کمک آن فردی به یکباره ظاهر می‌شد و با افراد داخل اتاق شروع به صحبت می‌کرد.

این پروژکتور به گونه‌ای است که تصاویر را به صورت سه‌بعدی نمایش می‌دهد؛ به این معنا که از هر زاویه‌ ای می‌توان آن را تماشا کرد.

دنیل اسمالی – مدیر پروژه ساخت این پروژکتور عجیب می‌گوید: این دستگاه عملکردی شبیه به هولوگرام دارد ولی مساله اینجاست که هولوگرام هیچ گاه نمی‌تواند شیء مجازی را به صورت کاملا ۳۶۰ درجه بسازد.