برچسب امنیتی

برچسب امنیتی

برچسب امنیتی به برچسب هایی گفته می شود که بر اساس ارزش کالا از انواع مختلف آن می توان استفاده کرد. با برداشتن یا جدا کردن برچسب امنبتی فرد متوجه می شود که برچسب دستکاری شده است. به همین دلیل احتمال کپی برداری و جعل کاهش می یابد.

این برچسب ها توسط ظاهر نمودن پیغام مخفی در زمانی که لیبل جدا می شود نشان دهنده فک شدن برچسب خواهد بود.

این برچسب ها با خاصیت “خود به خود ظاهر شدن پیغام مخفی” یک ابزار بسیار عالی برای تشخیص سرقت یا دستکاری محصولات شما خواهد بود. هر تلاشی برای دستکاری برچسب توسط “ظاهر شدن پیغام مخفی” قابل شناسایی خواهد بود.

برچسب امنیتی

این برچسب ها یک روش ساده و مشاهده ای برای بازرسی کالا در اختیار شما قرار می دهد که می تواند باعث پیشگیری از خسارت های احتمالی گردد.

در مقابل گرما و سرما مقاوم بوده و هر تلاشی در جهت برداشتن برچسب با استفاده از منبع گرمایی یا سرمایی امکان پذیر نبوده و پیغام مخفی ظاهر می گردد.

یک برچسب به طور مجزا می تواند شماره سریال داشته باشد که از کپی کردن جلوگیری می نماید. اسم و آرم شرکت و بارکد نیز می تواند بر روی برچسب چاپ شود تا امنیت بالاتری را تأمین نماید.

از مواد چسبنده با کیفیت بالا ساخته شده که تقریباً برای تمام سطوح مختلف و محیط باز و بسته قابل استفاده می باشد.

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.