برچسب امنیتی و برچسب پلمپ

در این مقاله قصد داریم در مورد برچسب امنیتی و برچسب پلمپ به طو رکامل با شما صحبت کنیم.

در دنیای امروز برچسب یا شناس برگ (Label) جایگاه وسیع و گسترده ای را در تمامی عرصه های صنعتی و خدماتی پیدا کرده است. نمایش مشخصات محصول ، برند تولید کننده ، علائم هشدار دهنده و جلب توجه کننده ، درج کد و بارکد های ردیابی محصول ،پلمب و حفظ اصلالت بسته و ده ها دلیل دیگر نه تنها به کار گیری برچسب ها را اجتناب ناپذیر نموده ، بلکه به آن جایگاهی جدا نشدنی و ارزشمند در کنار هر محصول داده است.

برچسب امنیتی و برچسب پلمپ

طبقه بندی برچسب هایی که تولید می‌شوند

برچسب های تخریب شونده؛ شامل هولوگرام، برچسب های VOID، برچسب گچی، برچسب اموال و … اینگونه برچسب ها برای پلمب پاکات و بسته بندی، نمایش اصالت اسناد و کالا، جلوگیری از دستکاری افراد سودجو بکار برده شده، بر اساس نوع برچسب، در صورت دستکاری یا جداسازی تخریب یا بطور کلی منهدم می شوند.

برچسب های پی وی سی (PVC)؛ در انواع مات، براق و شفاف تولید شده، در مقابل عوامل محیطی از قبیل باران و گرمای آفتاب مقاومند. به همین دلیل در صنایع داروسازی، خودرو، لوازم خانگی و … کاربرد فراوانی دارند.

برچسب های کاغذی؛ از رایج ترین نوع برچسب ها می باشند. این برچسبها مصارف زیادی در ادارات، شرکتها و کارخانجات، لوازم التحریر مدارس، تولید بارکد و ….دارند.

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب امنیتی و برچسب پلمپ

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.