برچسب وید با قیمت مناسب در فراگرصنعت

قیمت برچسب void

شرکت فراگرصنعت با هدف سرعت و زمان تولید مناسب همراه با کیفیت بالا سالهاست در زمینه تولید و عرضه انواع برچسب وید فعالیت دارند.

این شرکت انواع برچسب امنیتی و برچسب وید را برای شما تولید می کنند. شما می توانید برچسب void را با قیمت مناسب از فراگرصنعت خریداری کنید.

برچسب وید در واقع برای گارانتی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این برچسب ها شما می توانید اصالت کالای خود را تضمین کنید.

وقتی این برچسب ها را بر روی محصولات خود بچسبانید می بینید که نمی توان آنها را جدا کنید زیرا با جدا کردن این برچسب ها اثرات آن بر روی محصول می ماند و به این ترتیب مشخص می شود که محصول دستکاری شده است.

برچسب های وید با توجه به نوع و کاربردشان انواع مختلفی دارند و قیمت متفاوتی نیز دارند. شما باید ابتدا با انواع برچسب وید آشنا شوید سپس تصمیم به خرید آنها بگیرید. در اینجا ما انواع برچسب وید را برای شما نام خواهیم برد.

برچسب وید با قیمت مناسب در فراگرصنعت

انواع برچسب های void

برچسبهای وید به دو نوع برچسب وید اثر گذار  و برچسب وید بدون اثر تقسیم می شوند.

 

Void  قرمز

در صورتی که از این برچسب استفاده کنید بعد از کندن برچسب از روی محصول علاوه بر اینکه کلمه VOID بر روی محصول باقی می ماند، مقداری از لیبل نیز به صورت لایه قرمز بر روی محصول باقی خواهد ماند.

Void  زرد

با استفاده از این نوع برچسب VOID بعد از اینکه از محصول جدا شود کلمه VOID روی محصول باقی می ماند. همچنین مقداری از لیبل به صورت لایه زرد بر روی محصول باقی خواهد ماند.

Void  شطرنجی

این نوع برچسب بعد از جدا شدن از روی محصول به صورت شطرنجی جدا می شود و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی خواهد ماند.و دیگر برچسب قابل استفاده نمی باشد.

Void  نقره ای

اگر از برچسب VOID نقره ای استفاده کنید، بعد از  کندن از روی محصول کلمه ی VOID به رنگ نقره ای و به زبان انگلیسی بر روی محصول باقی خواهد ماند.

شرکت فراگرصنعت انواع برچسب وید را با قیمت مناسب به شما عرضه خواهد کرد. شما می توانید با آگاهی در این زمینه تصمیم خود را بگیرید و برچسب مورد نظر خود را سفارش دهید .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.