قابلیت‌ های هولوگرام

قابلیت‌ های هولوگرام


قابلیت‌های هولوگرام و آشنایی با مزیت استفاده از آن

قابلیت‌ های هولوگرام و مزیت های استفاده از آن بسیار است همراه ما باشید تا بیشتر این محصول را بررسی کنیم.

زمانی که برنامه‌ های امنیتی از اهمیت ویژه‌ ای در صنعت برخوردار هستند، انتظار می‌ رود که در سال ۲۰۱۵ شاهد پیشرفت و توسعه‌ در محصولات هولوگرام لیزری (HOE) جهت استفاده در نور و صفحه‌ ی نمایش اتوماتیک باشیم. “یان لنکاستر” مدیر سازمان بین المللی تولیدکنندگان هولوگرام (IHMA) اعلام کرد که صنعت هولوگرام به نیاز های مصرف کنندگان خاص می‌ پردازد و دلیل این امر، سازگاری تکنولوژی و قابلیت گسترش مرز های نوآوری و ارزش‌ ها است. می توان گفت که کلید موفقیت آینده، توانایی هولوگرام‌ها برای تبدیل شدن به بخش اصلی موارد قابل تغییر و چند منظوره‌ ی امنیتی است.

 

قابلیت‌ های هولوگرام

فواید هولوگرام 

این هولوگرام‌ ها سلاح موثری برای مبارزه با متقلبان و گروه‌ های جنایتکاری را فراهم می‌ آورد که هر ساله صد ها میلیون محصول تقبلی تولید می‌ کنند. “یان لانکاستر” ضمن بیان اینکه هولوگرام‌ ها رابطه ای  قوی با دیگر تکنولوژی‌ های چندلایه در سال ۲۰۱۵ برقرار خواهند کرد، افزود: “تکنولوژی ضد تقلب هر ساله با خبرگی سران جنایتکار توسعه می‌ یابد و صنعت چاپ امنیتی می‌  بایست قابلیت‌ استفاده از تکنولوژی چند منظوره را جهت باقی ماندن در میدان افزایش دهد”.

محصولات تقلبی یک معضل چند هزار میلیارد دلاری است که ۵ تا ۷ درصد از کلیه‌ ی معاملات جهانی را تشکیل می‌ دهد، بنابراین نظریه‌ ی طولانی مدت تکنولوژی ضد تقلب بسیار موثر است. “یان لنکاستر” اعلام کرد: “چنین رشدی در تمامی بازار های دنیا وجود دارد و این مورد تنها شامل کشور هایی نمی شود که دارای سطح متوسط بوده و امکان مشاهده‌ ی بالاترین سطح را ندارند.

 

 

او همچنین پیش بینی می‌ کند که افزایش همکاری بین هولوگرام و دیگر تکنولوژی‌ های امنیتی و ردیابی سبب تثبیت این صنعت می‌ شود. “امکان دارد که شرکت‌ های بزرگی پیشنهاد محصولات دارای علائم برجسته و چاپ امنیتی هولوگرام را برای مصرف کنندگانی دهند که تنها از یک محصول استفاده می‌ نمایند”.

استفاده از موادی با طراحی عالی ( براساس استاندارد ایزو ۱۲۹۳۱ در سند محصولات ) ارزیابان را قانع می‌ سازد تا یک محصول اصلی را از یک محصول تقلبی چینی تشخیص دهند. حتی محصولات دارای سند تقلبی نیز قابل تشخیص از محصولات اصلی هستند، اگر آن محصولات یک سند یا آرم مخصوص داشته باشند.

 

علت استفده از LED در وسایل نقلیه

با توجه به زمینه‌ های گسترده‌ ی HOE که از قابلیت هولوگرام‌ ها برای کنترل نور استفاده می‌ کند، تکنولوژی LED تایید هولوگرام‌ ها را گسترش می‌ دهد تا نور های خروجی را بیشتر کنترل کنند.

HOE برای انتشار منظم نور LED مورد استفاده قرار می‌ گیرد و حال نیز در محیط‌ های خانگی و نمایشگر ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در عین حال برای متمرکز سازی نور نیز بکار می رود.

به همین ترتیب با استفاده از LED در چراغ های عقب و چراغ های ترمز وسایل نقلیه، HOE برای گسترش انتشار نور مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

شما می توانید برای چاپ و تولید انواع هولوگرام با فراگرصنعت تماس بگیرد.