قیمت برچسب وید

برچسب void

برچسب وید که برچسب گارانتی نامیده می شود برای مصارف امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این برچسب ها شما می توانید به راحتی از اصالت کالا و محصولات خود حفاظت کنید.

قیمت برچسب وید از مواردی است که مورد توجه اغلب افراد قرار می گیرد و خیلی از افراد در این باره سوال دارند.

بهتر است بدانید که قیمت برچسب void به موارد بسیاری بستگی دارد که در این مقاله در این باره با شما صحبت خواهیم کرد. شما با توجه به نیاز خود برچسب وید مورد پسند خود را انتخاب می کنید و قیمت آن محاسبه می کنید.

انواع برچسب وید

قیمت برچسب وید

برچسب وید اثرگذار بعد از برداشته شدن کلمه وید بر روی محصول باز می ماند.

برچسب وید بدون اثر اما اثر از خود به جای نمیگذارد.

برچسب وید شطرنجی بعد از جدا شدن از روی محصول به صورت شطرنجی جدا می شود و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی خواهد ماند.و دیگر برچسب قابل استفاده نمی باشد.

با استفاده از برچسب وید نقره ای بعد از  کندن از روی محصول کلمه ی VOID به رنگ نقره ای و به زبان انگلیسی بر روی محصول باقی خواهد ماند.

برچسب وید قرمز وقتی از روی محصول برداشته شود، مقداری از لیبل به صورت لایه قرمز روی محصول باقی می ماند.

شما باید قبل از خرید تحقیق کنید که کدام برچسب مورد نیاز شما است و نیاز شما را برطرف می کند. سپس با آگاهی لازم در این زمینه برچسب مورد نیاز راباقیمت مناسب انتخاب کنید.

با انجام مشاوره های  فنی  قبل از انتخاب برچسب وید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و شاهد بهترین نتیجه در این خصوص باشید.

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.