هولوگرام گرم یا هات استمپ ؛ امنیتی ترین سطح هولوگرام

 این نوع هولوگرام ها امنیتی ترین سطح هولوگرام هستند و به خاطر نحوه الصاق آن به هیچ وجه از سطح مورد نظر جدا نمی شود مگر این که به آن سطح خدشه وارد شود و آن را خراشیده و پاره کند.

هولوگرام های هات استمپ با تمام ویژگی های یک هولوگرام  روی فویلی نازک، به صورت رول ثبت می شود و بر روی یک حامل (Carrier) مثل پلی استر قرار می گیرد.

این نوع هولوگرام برای الصاق به ماشین مخصوص احتیاج دارد که با حرارت و فشار بالا به طور هم زمان روی سطح مورد نظر، فویل متال حاوی طرح هولوگرام را الصاق می کند و لایه حامل (پلی استر ) از آن جدا می شود.

فشار و دمای دستگاه حین الصاق به حدی است که فویل هولوگرام وارد بافت سطحی کاغذ می شود. به همین علت است که جدا سازی غیرممکن است.

علاوه بر این، دستگاه الصاق آن در دسترس نیست  و دارای هزینه نسبتا بالایی است که خود باعث ضمانت ضدجعل بودن آن می شود.

هات استمپ

ویژگی هولوگرام گرم یا هات استمپ

این نوع  هولوگرام ها امنیتی ترین سطح  هولوگرام هستند و به خاطر نحوه الصاق آن به هیچ وجه از سطح مورد نظر جدا نمی شود مگر این که به آن سطح خدشه وارد شود و آن را خراشیده و پاره کند.

هولوگرام های هات استمپ با تمام ویژگی های یک  هولوگرام روی فویلی نازک، به صورت رول ثبت می شود و بر روی یک حامل (Carrier) مثل پلی استر قرار می گیرد.

این نوع  هولوگرام برای الصاق به ماشین مخصوص احتیاج دارد که با حرارت و فشار بالا به طور هم زمان روی سطح مورد نظر، فویل متال حاوی طرح  هولوگرام را الصاق می کند و لایه حامل (پلی استر) از آن جدا می شود.

فشار و دمای دستگاه حین الصاق به حدی است که فویل  هولوگرام وارد بافت سطحی کاغذ می شود. به همین علت است که جدا سازی غیرممکن است.

علاوه بر این، دستگاه الصاق آن در دسترس نیست و دارای هزینه نسبتا بالایی است که خود باعث ضمانت ضدجعل بودن آن می شود.