برچسب های هولوگرام

انواع مختلف برچسب هولوگرام و تعریف آن ها

هولوگرام یک نشانه تصویری سه بعدی است که توسط تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می شود و جلوه های بصری منحصر بفردی را دارد.

هولوگرام برچسبی مطمئن بر روی کالا است که بعد از تولید امکان تکثیر مجدد آن به هیچ وجه نیست.

در این مقاله قصد داریم انواع هولوگرام را برای شما توضیح دهیم:

هولوگرام شماره سریال دار

در این نوع هولوگرام برای ایجاد امنیت بیشتر و همچنین مدیریت و کنترل اجناس و مدارک، شماره سریالهایی بر روی برچسب به کار گرفته می شوند.

 

هولوگرام مخصوص کارت شناسایی

هولوگرام های شفافی هستند که بر روی کارتهای شناسائی و یا سایر مدارک حاوی نشانه، امضاء و… قرار می گیرند که علاوه بر افزایش طول عمر کارت، از تقلب و کپی کردن کارت جلوگیری می نماید.

انواع مختلف برچسب هولوگرام

 

 

هولوگرام نقش برگردان

این نوع هولوگرام ها تصویر یا متن خاصی را در هنگام کنده شدن از خود به جای می گذارند. برخی از این نوع هولوگرامها تصویر یا متن خاصی را در هنگام کنده شدن از خود به جای می گذارند.

برخی بصورت طرحی از برچسب جدا شده و بر روی سطح قرار می گیرند.

برخی دیگر نیز بصورت چاپی و با رنگهای مختلف بر روی سطح باقی می مانند.

 

هولوگرام دارای  طرح مخفی

این نوارها به منظور محافظت از جعبه کارتن و یا هربسته دیگری که نیاز به محافظت در سطح بالایی داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرند که در کنده شدن کلماتی مانندvoid، Canceled و …. ازخود برجای می گذارد که نشان می دهد بسته باز شده است.

در این نوع هولوگرام همانند سایر هولوگرامها می توان از جلوه های گرافیکی و یا مکانیسمهای امنیتی هولوگرام استفاده کرد.

 

فویل های هات استامپ

این نوع هولوگرام، بصورت حرارتی برروی سطح مورد نظر مانند پارچه‏‎‏‎، فلزات، پلاستیک، چرم، کاغذ و ….. منتقل می شود و با ماشین هات استامپ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع مختلف برچسب هولوگرام

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.