اهمیت چاپ هولوگرام سه بعدی ۳D

اهمیت چاپ هولوگرام سه بعدی ۳D


اهمیت چاپ هولوگرام سه بعدی ۳D

اهمیت چاپ هولوگرام سه بعدی ۳D

هولوگرام سه بعدی نمایش سه بعدی در فضای آزاد است که بدون نیاز به استفاده از عینک های سه بعدی برای عموم قابل مشاهده است.

هولوگرام ۳D گسترده برای ایجاد هویت از محصولات استفاده می شود. در سناریوی امروز ، بازار تقلبی است که مصرف سرب و بیشتر از بازاریابان سیاه سرب در پرتاب تکراری محصولات در بازار و تجاری در اراده خوب از محصولات اصلی گرفته شده است.

بنابراین ، می شود بسیار مهم است که هولوگرام های امنیتی از هر منظر شما به طوری که درک بهتری در مورد گروه های تخصصی از برچسب ها وجود دارد.

چاپ هولوگرام ۳d  جزو چاپ برچسب های منحصر به فرد است که تفاوت به محصولات اصلی اضافه کنید و کمک می کند تا در حفظ هویت خود. اگر شما سروز در مورد محصول خود را ضرب و شتم بازار تقلبی و افزایش گراف فروش خود نیاز به برچسب هولوگرام های امنیتی می شود بسیار مهم است. امنیت هولوگرام برچسب در اشکال و اندازه های مختلف آمده است.

اهمیت چاپ هولوگرام سه بعدی ۳D

مزیت هولوگرام سه بعدی ۳D

بهترین قسمت این است که شما حتی می توانید برای سفارشی طراح برچسب هولوگرام در شیوه ای که مناسب هویت محصول خود را ارائه می دهد و آن فضای منحصر بفرد ، در بازار مصرف کننده امنیتی برچسب هولوگرام شده اند با طراحی ماموریت برای بدست آوردن بهترین تابلو چسبها که نه تنها ایمن سازی محصول خود را از همه نوع امکانات از تقلبی ، اما همچنین به شما آرامش خاطر می دهد. با استفاده از برچسب هولوگرام های امنیتی برای محصولات خودتان هستید قطعا استفاده از نگه داشتن محصولات خود را به عنوان اصلی که ممکن است به شما بدهد.