راهکارهای امنیتی جدید هولوگرام

راهکارهای امنیتی جدید هولوگرام


تکنولوژی برتر هولوگرام و ایجاد ویژگی فوق امنیتی پنهان و قابل رهگیری

میکرو هولوگرام ها ویژگی فوق امنیتی و پنهان روی سند ایجاد می کنند. این ذرات هولوگرافیک می توانند تا کوچکی ۱۰۰ میکرون نیز باشند و توسط تکنولوژی E-Beam  تولید می شوند. به علت ریز بودن، این هولوگرام ها را می توان به صورت پراکنده در سطح سند و یا مرکب های مخصوص استفاده کرد.

هم چنین می توانند از نظر ظاهری، شکل های متنوعی داشته باشند که به سفارش مشتری تولید می شود. از نظر فیزیکی و شیمیایی می توانند در برابر حرارت، حلال های اسیدی و بازی مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

قابلیت رمزنگاری (Coding) از ویژگی های بسیار مهم این پدیده می باشد که باز هم به سفارش مشتری تهیه و تولید می شود. این ویژگی قابلیت رهگیری را در سند ایجاد می کند. با تمام ویژگی های مذکور، یک عامل مهم دیگر در این تکنولوژی، احراز هویت و تایید اصالت آن می باشد که تنها با یک ابزار میکروسکوپ ساده دستی میسر می شود.

هولوگرام

* تصویر متعلق به شرکت Optaglio می باشد.

هلوگرام چیست؟

هولوگرام همان برچسب های امنیتی و فوق امنیتی، یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می‌ شود و دارای جلوه‌ های بصری منحصر به فرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌ های مختلف می باشد.

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده سیستم های کامپیوتری مدرن با استفاده از نرم افزار و سخت افزار و ابزار میکرولیتوگرافیک هولوگرام هایی با دقت ، ظرافت و پیچیدگی بسیار بالا ایجاد نمایند که همین امر کپی برداری و تکثیر غیر مجاز از آن را در هر کجا غیرممکن ساخته است لذا وجود هولوگرام بر روی کالا بهترین ضامن برای اصالت محصول بوده و مصرف کننده با دیدنهولوگرام شرکت تولید کننده بر روی کالا، با خیال آسوده اقدام به خرید می‌ نماید. گذشته بر ایجاد امنیت، دارای جلوه زیبایی می باشد.