هولوگرام برچسب ضد تقلب ماوراء بنفش

هولوگرام برچسب ضد تقلب ماوراء بنفش


هولوگرام برچسب ضد تقلب ماوراء بنفش 

قابل توجه تولید کنندگان مواد غذایی مثل برنج گوشت مرغ زعفران و… تولید کنندگان دارو و کارخانجات تولیدی قطعات صنعتی و خودرو و …. برای تضمین و جلوگیری از تقلب نام و مارک و برند خود از هولوگرامضد تقلب X2 استفاده کنید و از تقلب کالای خود با نام و مشخصاتتان توسط سودجویان جلوگیری نمائید. با این کار ضمن جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و تقلبی به بازار و بدنام شدن نام کالای شما، همچنین ضررهای هنگفتی که ناشی از عدم فروش کالای شما می گردد نیز جلوگیری بعمل آورید. این بهترین راه و کم هزینه ترین کاریست که می توانید برای حفظ نام و اعتبار کار و کالای خود انجام دهید.
این هولوگرامضد تقلب که قابل نصب بر روی کلیه کالاها می باشد با دستگاه تست تراول چک (ماوراء بنفش) تصویر نامرئی که مارک و نام کالای شما را که به ما سفارش داده اید را ظاهر می کند و در نتیجه کالاهای تقلبی که به این مارک مجهز نباشند نا معتبر محسوب شده و خریداران عمده ی کالای شما و سایر مشتریان از خرید کالاهای فاقد این برچسب خودداری خواهند کرد و فقط کالای شما خریداری می گردد و همیشه صاحب کالایی با اعتبار نزد خریداران و مصرف کنندگان خواهید بود. بعنوان مثال شما تولید کننده برنج هستید و می خواهید که افراد دیگر از اعتبار نام کالای شما سوءاستفاده نکنند و نتوانند با نام شما کالای نامرغوب را در سطح بازار عرضه کنند.

هولوگرام برچسب ضد تقلب ماوراء بنفش

جلوگیری از تقلب با هولوگرام

در اینجا کافیست که یک برچسب ضد تقلب بر روی یسته بندی آن نصب و یا با تکه نخ محکم و زیبایی به گونی آن آویزان شود. قابل ذکر است قیمت هر عدد برچسب ضد تقلب ۵۰ تا ۱۵۰ تومان است که سالیانه ضررهای هنگفتی تولیدکنندگان بر اثر عدم استفاده از این برچسب ارزشمند می کنند و حتی نام و اعتبار کالاهایشان بر اثر وجود کالاهای تقلبی و نامرغوب فوج فوج از ذست رفته و حتی ورشکسته می شوند. امروزه در بیشتر کشورهای دنیا تولیدکنندگان کالا استفاده از برچسب ضد تقلب را از مهمترین مراحل خط تولید خود می دانند و با کمترین هزینه اعتبار خود را تا همیشه حفظ می کنند. فراموش نکنید تضمین حفظ امنیت این برچسب در حد تراول چک بوده و با همان روش روئیت و مشاهده می گردد.
برای چاپ هولوگرام های امنیتی و هووگرام محصول ، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با فراگرصنعتتماس بگیرید.