هولوگرام به زبان ساده

هولوگرام به زبان ساده


هولوگرام به زبان ساده

هولوگرام به زبان ساده

هولوگرام همان برچسب های امنیتی و فوق امنیتی، یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می‌شود و دارای جلوه‌های بصری منحصر به فرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌های مختلف می باشد.

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده سیستم های کامپیوتری مدرن با استفاده از نرم افزار و سخت افزار و ابزار میکرولیتوگرافیک هولوگرام هایی با دقت ، ظرافت و پیچیدگی بسیار بالا ایجاد نمایند که همین امر کپی برداری و تکثیر غیر مجاز از آن را در هر کجا غیرممکن ساخته است لذا وجود هولوگرام بر روی کالا بهترین ضامن برای اصالت محصول بوده و مصرف کننده با دیدن هولوگرام شرکت تولید کننده بر روی کالا، با خیال آسوده اقدام به خرید می‌نماید. گذشته بر ایجاد امنیت، هولوگرام دارای جلوه زیبایی می باشد. مهم ترین ویژگی هولوگرام که باعث شده است به مطمئن ترین برچسب روی کالاها تبدیل شود آن است که این برچسب بعد از تولید به هیچ وجه در هیچ جای دنیا قابل کپی برداری و تکثیر مجدد نمی باشد.

مزیت هولوگرام

استفاده از برچسب های هولوگرام یکی از روشهای مرسوم جهت اطمینان بخشی به اصالت محصولات می باشد.  هولوگرام به عنوان برچسب اطمینان بر روی کالا می تواند اصالت محصولات شما را ضمانت کند.

هولوگرام‌ها در ابعاد و اشکال گوناگون قابل چاپ هستند و بسته به سفارش‌ شما و محصولی که قرار است برچسب بر روی آن چسبانده شود، متفاوت می باشند. از مهم ترین ویژگی های امنیتی هولوگرام ها این است که در صورت کنده شدن غیرقابل استفاده مجدد می باشند.

کارایی هولوگرام 

به طور کلی هولوگرام را می‌توان بر روی کلیه کالاهای مصرفی، قطعات و لوازم یدکی، چک ها و اوراق بهادار، بلیط های همایش و کنسرت ها، کارت بیمه، کارت ضمانت، اظهارنامه گمرکی، پاسپورت، معاینه فنی برچسب یا اوراق گارانتی، کارت شناسایی، کارت های اعتباری و اینترنت، انواع گواهینامه‌ها و مدارک پایان دوره، ضمانت نامه‌های بانکی، بر روی بسته‌ بندی و همچنین استفاده از هولوگرام‌ به جای مهر بر روی کاغذ برای جلوگیری از کپی‌ سازی از مهر آن سازمان یا نهاد و … بکار برد.