چاپ طلاکوب هولوگرام

چاپ طلاکوب هولوگرام


چاپ طلاکوب هولوگرام

 

استفاده از روش طلاکوبی فقط محدود به چاپ جلد کتاب نمی شود.امروزه طلاکوبی یکی از روش های عمده و مود استفاده در کنار روش های دیگر برای تولید برچسب است.جلای فلزی ویژه طلاکوبی به روی برچسب ارزش خاصی را نسبت به برتری محصو و محتوای آن به وجود می آورد . به این انتیاز باعث شده است که از طلاکوبی در بخش های مختلف دستگاه چاپ برچسب استفاده گردد.

چاپ برچسب طلاکوب هولوگرام یکی از محصولات شرکت فراگرصنعت می باشد.

چاپ طلاکوب هولوگرام   هولوگرام یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می‌شود و دارای جلوه‌های بصری منحصر بفرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌های سه بعدی مختلف می‌باشد. لیبل های طلاکوب مشابه این نوع لیبل ها می باشند به این تفاوت که درتولید آنها از کلیشه استفاده می گردد.

بنابراین از کیفیت پائین تر و ارزان تر برخوردار می باشند. در سیستم طلاکوب شما می توانید ازجوهر های مختلف امنیتی در رنگها و طرح های زمینه ای مختلف به همراه چاپ لوگو و موارد دیگر منتفع گردید. بهتر است بدانید که شما می توانید با با انتخاب لیبلهای امنیتی خاص مانند برچسبهای void می توانید ضریب امنیت لیبل خود را بالاتر ببرید.

هولوگرام به عنوان برچسب اطمینان بر روی کالا می‌تواند بهترین ضامن برای اصالت محصول باشد، به طوری که مصرف کننده با دیدن هولوگرام شرکت تولید کننده بر روی کالا، باخیال آسوده اقدام به خرید می‌نماید.

هولوگرام نشان اصل بودن و صمانتی بودن محصولات شماست.

 

 

 

چاپ طلاکوب هولوگرام با فراگرصنعت

فراگرصنعت یکی از شرکت های تولید کننده انواع هولوگرام  های امنیتی و رنگی می باشد که میتوانید با استفاده از آن ها محصولات خود را برچسب گذاری کنید. این شرکت با استفاده از نوین ترین روش های چاپی و دستگاه های بروز ، به شما کمک می کند همانطور که میخواهید عمل کنید.

برای چاپ انواع هولوگرام از طریق راه های ارتباطی دکر شده در سایت با ما تماس بگیرید.