کاربردهای برچسب هولوگرام چاپ گرم

کاربردهای برچسب هولوگرام چاپ گرم


برچسب هولوگرام چاپ گرم

در این مطلب با کاربردهای برچسب هولوگرام چاپ گرم آشنا می شویم. اما باید در نخست بدانیم که هولوگرام چیست؟

هولوگرام به صورت برچسب و یا تلفیقی از برچسب و لیبل بر روی محصولات و بسته بندی ها در  بداصنایع مختلف مانند صنایع خودرو، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، صنایع دارویی، صنایع الکترونیک و صوتی و تصویری، صنایع شیمیایی و … که هم به عنوان پلمپ کردن محصولات و هم به عنوان نشان اصالت اجناس ، بکار میرود.

کاربردهای برچسب هولوگرام چاپ گرم

برچسبهای هولوگرام به شکل گسترده در همه بخش های تجاری و صنعتی برای محافظت از بدنه ها مورد استفاده قرار می گیرند. هولوگرام ها ابزارهای نوری پراکنده غیرقابل کپی و اسکن می باشند.

برچسب هولوگرام یکی از برچسب های امنیتی است که امروزه اغلب افراد از این برچسب ها برای حفظ اصالت کالای خود استفاده می کنند.

این برچسب ها مطمئن هستند و از لحاظ امنیتی مزایای بسیاری دارد.

برچسب هولوگرام انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم در خصوص برچسب هولوگرام چاپ گرم با شما صحبت کنیم.

یکی از مزایای بارز این برچسب ها این است که بعد از چسبیدن دیگر نمی توان آنها را برداشت. به همین دلیل برای اینکه برچسب هولوگرام را بتوان بر روی کالایی چسباند باید از دستگاه های ویژه ای استفاده نمود.

 

بهتر است بدانید که که امکان درج المانهای مختلف امنیتی و استفاده از فویلهای رنگی و شفاف در این نوع برچسب مقدور می باشد که تلفیق موارد بالا می تواند این برچسب را در سطوح بالای امنیتی معرفی کند.

برچسب هولوگرام چاپ گرم

 کاربرد برچسب هولوگرام چاپ گرم

بعضی کاربردهای این برچسب عبارتند از:

– استفاده در مدارک
– استفاده در اسناد
– استفاده در اوراق
– استفاده در انواع گواهینامه های مراکز
– استفاده در کارت های گارانتی
– استفاده در اسناد و مدارک مهم دولتی و….

 

 

شرکت فراگرصنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم