پلمپ های خرد شونده

اشنایی با پلمپ های خرد شونده

پلمپ های خرد شونده

المانهای امنیتی شامل مواردی از جمله میکرولاین هاومیکرو تکست ها هستند که برای بالا بردن درجه امنیت برچسب های امنیتی، به کار میروند.

با قردادن المان های امنیتی ضریب امنیت هولوگرام تا حد قابل توجهی افزایش می یابد به طوری  که بخشی از اطلاعات فقط با ابزار های خاص قابل دیدن و یا باز خوانی هستند.

به عنوان مثال میکروتکست ها شامل گروهی از حروف بسیار ریز میباشند که فقط با استفاده از لوپ یا ذره بین هایی با قدرت بزرگنمایی بالا قابل بازخوانی هستند.

فراگرصنعت ارائه دهنده انواع المان های امنیتی ، تولید و چاپ انواع برچسب هولوگرام با ضریب امنیت های مختلف میباشد .

علم هولوگرافی در قالب برچسب های امنیتی برای تولیدکنندگان این امکان را فراهم مینماید که کالاهای خود را با برچسب های ضد تقلب و ضد جعل امن ساخته و کاربران از خرید کالای اصلی رضایت کامل را داشته باشند .

هولوگرام به اشکال مختلف به کار میرود که هم از نظر ظاهری و اندازه و ابعاد تفاوت دارند و هم از نظر محتوایی ، محتوای هولوگرام در واقع همان ضرایب امنیتی هولوگرام میباشد که برخی از آنها شامل نوشته های میکرونی ، عکسهای رنگی ، الگوهای ریاضی ، انعکاس دهنده متنی توسط نور لیزر ، تصاویر با اختلاف زاویه دید و … میباشند که هم در هولوگرام های دولتی و حقوقی و هم در هولوگرام های کالایی کاربرد دارند.