ارائه محصولی جدید کینگرام در زمینه سازه های اپتیکی

 

شرکت KURZ که سری محصولات پیشروی امنیتی را با نام تجاری KINEGRAM سال هاست تولید می کند، محصول جدیدی را عرضه کرده است که مناسب اسناد بانکی است. این محصول با نام KINEGRAM VOLUME ارائه شده است که دو رنگ را روی یک نوار فویل اعمال کرده است. کینگرام این ابداع خود را ماه گذشته در کنفرانسی در ونکوور ارائه کرده است.
این محصول دارای قابلیت ثبت تصویر است و می تواند دارای طراحی های متفاوتی باشد. و افکتی را در زاویه ای خاص در چرخش آشکار می شود. این قابلیت در سازه های اپتیکی قبلی کینگرام نیز وجود داشت ولی تنها در یک رنگ قابل ارائه بود و یا در ترکیب با ساختار های دی متالایز استفاده می شود. ولی در تکنولوژی کینگرام والیوم (KINEGRAM VOLUME)، این افکت با دو رنگ متفاوت روی یک نوار اعمال شده است.
 

کینگرام

 
این محصول که به شدت ضد جعل است و در چرخه ی مصرف دارای ماندگاری بالا است، در سری جدید اسکناس های سوییس استفاده خواهد شد.
کینگرام والیوم محصولی منحصر به فرد از کینگرام است که توسط لیزر بر لایه ای حساس به نور ثبت می شود. تنوع  واختلاف تصاویر رنگی بسیار مهم است. چرا که تصویر در یک زاویه دید خاص قابل مشاهده می شود. در واقع این سازه اپتیکی دارای حالت روشن – خاموش است.
از مهم ترین ویژگی های این المان امنیتی، آشکار بودن و قابل تشخیص بودن آن برای عموم مردم است که به راحتی قابل احراز می باشد. هم چنین دارای هزینه تولید مناسب است که توانایی تولید انبوه نیز دارد.