گارانتی محصول با برچسب وید

برچسب گارانتی

می بینید که امروزه جعل و تقلب بیشتر شده و کالاهای تقلبی در بازار زیاد شده است. بنابراین نیاز است که برای امنیت کالاهای خود و همچنین برای حفظ اصالت محصولات خود راهی پیدا کنید.

با پیشرفت تکنولوژی برچسب هایی تحت عنوان برچسب وید برای گارانتی محصولات تولید شده است که شما می توانید با استفاده از آن محصولات خود را در امان نگه دارید.

در واقع گارانتی محصول با برچسب وید بهترین راهی است که پیشنهاد می شود.

برچسب های وید بر روی کالا چسبیده و جدا نمی شوند. در صورت تلاش برای جداسازی آنها برچسب مخدوش شده و دیگر قابل استفاده نیست.

برچسب های وید انواع مختلفی دارند که بنابر نیاز مشتری مورد استفاده قرار میگیرند.

گارانتی محصول با برچسب وید

برچسب وید رنگی

  • برچسب ید شطرنجی
  • برچسب وید قرمز
  • برچسب وید آبی
  • برچسب وید نقره ای
  • برچسب وید زرد

برچسب وید بدون اثر

بعد از اینکه این برچسب ها برداشته شوند پیام مخفی VOID OPEN  بر سطح لیبل ظاهر خواهد شد و دیگر امکان پلمپ مجدد محصول نمی باشد.

طول استاندارد آن۳٫۱۱ و ۵*۱۶ سانتی متر است.

برچسب وید اثر گذار

این برچسب ها دارای چسب بسیار قوی هستند و وقتی این برچسب ها را بر روی محصول مورد نظر می چسبانید. بعد از اینکه آن را جدا می کنید کلمه VOID یا OPEN VOID و یا عبارت مورد نظر بر روی محصول باقی می ماند.

جالب است بدانید که در برچسبVOID  اثر گذار علاوه بر لایه مخفی امنیتی می توان نوعی خطوط و یا لاین امنیتی را روی آن چاپ کرد.

 

شما نیز می توانید از این برچسب ها استفاده کنید و از مزایای آنها برخوردار شوید. کافی است با فراگرصنعت تماس بگیرید و برچسب مورد نظر خود را سفارش دهید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.